Anasayfa Gezi Bordo Başlıklı Kız İtalya’da: Burano

Bordo Başlıklı Kız İtalya'da: Burano

165
PAYLAŞ

Bugün sakın bir gün geçirmek adına sokaklarda caddeler de dolaştık ve Venedik’in en renkli, en şirin evlerinin bulunduğu ada olan Burano’ya gittik.

BLOG3

Her sabah olduğu gibi bu sabahta kahvaltımızda kuruvasan ve kahvemiz vardı. Tabi İtalyan kuruvasanlarının tadı bir başka güzel. Hava çok güzeldi, güneş içimizi ısıtmıştı. Çift taraflı ağaçların bulunduğu caddelerin ve sokakların içinde bulduk kendimizi ve otel görevlilerinin anlatımıyla Burano yoluna koyulduk.

BLOG4

Güneşin vurduğu bir durakta otobüsün gelmesini bekledik, otobüslerde bilet geçerli ve yazlık bir mekan olduğu için hem sokaklar doğal olarak hem de otobüsler çok bos, çok rahat hareket edile biliniyor. Ağaçlı bir yoldan Burano’ya gideceğimiz iskeleye ulaştık.

BLOG6

Biletlerimizi aldıktan sonra bir çok turistle vapurumuza bindik, buradaki vapurlar bizim bildiğimiz büyük vapurlara hiç benzemiyor, insanlar ayakta kalıyor, turistler isyanda !!!

BLOG1

Burano adası beni Venedik’ten daha çok etkiledi açıkcası, daha sakin bir ada, daha samimi. Renkli kutucuklar gibi sıralanmış evlerde yasayan tonton dedeler, neneler ve onların rengarenk evlerinin rengarenk çiçekli balkonları çok hoşuma gitti. Renkli evlerin küçük dar sokaklarında biraz gezindikten sonra kahve molası verdik ve siparişlerimizi alan sevimli amcanın önerisiyle erikli tartın tadına baktık. Çok başarılı bir tarttı çok hoşumuza gitti, bana karşı komşumuzun çok beğendiğim tartlarını anımsattı ve bu da çok keyif verdi. BLOG2

Burano adasından Murano adasına geçiş yapmak üzere tekrar vapura bindik. Uzun bir deniz seferinden sonra cam yapımıyla unlu olan ama görüntüsü hiç hoş olmayan adayı vapurdan seyretmekle kalmaya karar verdik. Vapurdan da her şey görüne biliyordu ve bize Burano yetmişti.BLOG7

PAYLAŞ
Önceki yazıKar Küresiyle Noel
Sonraki yazıMitolojik Gelinler
Ebrar Hacıalioğlu
Hayatın her yerinde sanat ve moda. Ayrılmaz ikili. İşte bu da benim bir sanat aşığı ve moda tasarımı öğrencisi olarak görüşüm/hayat anlayışım/bakışım/açım.

YORUM YAP

Please enter your comment!
Please enter your name here